torsdag den 4. september 2008

Ting #19

Allerede i marts i år modtog jeg en mail med et dokument i Google Docs, som en kollega bad mig rette i og sende til hende bagefter. Det tror jeg ikke jeg fik gjort dengang, men nu kan jeg se det smarte ved systemet.
Selv oprettede jeg en konto og et Google Docs i maj i år, men heller ikke dengang benyttede jeg mig af den lette tilgang alle steder fra - det var jo ukendt og ikke prøvet af mig før.
Men i denne uge har jeg leget lidt med nogle dokumenter som jeg har tilrettet og gemt og downloadet, ligesom jeg har uploadet en fil og et regneark til Google Docs. Desværre har den kollega jeg sendte min fil til, ikke reageret, men så har jeg selv redigeret - adskillige gange endda. Det er utrolig smart at det er det nyeste der ligger til de næste der åbner dokumentet eller regnearket. Google Docs vil være et program jeg får glæde af fremover.

Ingen kommentarer: